tisdag 15 februari 2011

Onsdag 16 feb.

Har tyvärr uppdataerat min blogg mycket dåligt sedan starten men men.. Gårdagen bestod av genomgång av dieten som jag fått av min coach Anders Lundgren Ma body nutrition, plus inventering av kostillskotten från olimp som jag ska köra under dieten, Har en sponsor som verkligen ställer upp med det bästa:) sen att alla i teamet å på företaget är trevliga gör inte saken sämre. Kommer att hålla en liten diet inför en fitness å träningsmässa i Essen i Tyskland melllan den 13-17 april. För som inte vet så mycket om den kan jag berätta lite, har varit där en gång innan på 90-talet en av världens största mässor inom bodybuilding-träning o fitness..som sagt många uställare å dom flesta proffsbyggarna å fitness proffsen brukar vara där:) ska bli riktigt kul. Annars lagade jag lite mat igår inför veckan. Körde ett riktigt bra biceps-tricepspass+ 45 min cardio...Nu är det dags för jobbet..Hoppas alla får en underbar dag. Ciao:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar